Az ember nem lehet sajnos elég gyanakvó. A legújabb trükk, hogy a szerencsétlen áldozatokat, megpróbálják elcsalni mondván látták a tolvajt. Keressük meg a szemetet, miközben a közelbe rejtett zsákmányt a másik zsebrevágja

Keletiben történt:

Korábban felszálltam a vonatra, rajtam kívül volt ott két középkorú nő. Felszálláskor lepakolták a táskáikat a székre, majd nekikezdtek beszélgetni, a két székkel hátrébb ülő nőhöz a beszélgetés alatt odament a másik,h ne kelljen kiabálniuk. Közben jöttek-mentek az utasok, majd a nő felkiált,h nincs meg a táskája.
Ekkor megjelenik egy emberke és kérdezi, hogy piros vállra akaszthatós táska?
-Nő mindja, igen!
-"Most láttam, hogy egy cigányasszony sietősen távozott vele a vonatról. Jöjjön kapjuk el ketten..."
-Nő mondja, hogy fáj a lába, nem tud szaladni.


Faszi mindenáron rá akarja venni a nőt, hogy szálljon le vele a vonatról. (ami nemsokára indult amúgy). Menjenek el a rendőrségre, ő ad személyleírást stb.

Ekkor kezdtünk érdeklődni a történet iránt és észrevettem a piros táskát beszuszakolva az egyik ülés alá. Mondtam a faszinak, hogy semmi gáz, mert már idehívtam a yardokat (nem volt igaz, de nem érdekes), faszinak nem kellett több, elkezdett úgy iszkolni,mint állat :) egy darabig futottam utána, de nem kaptam el sajna, mert indult a vonat és a táska is megvolt, szerintem semmit nem csináltak volna vele...

Utólag rekonstruálva biztos, hogy ketten voltak. Egyikük eldugja a táskát, a másik megpróbálja leszállítani az utast, majd indulás után a fentmaradó tag szépen kirámolja.
Kockázat nélküli akció, aki leszállt az nem csinált semmit,csak segíteni akart, aki fent maradt meg szimplán talált egy táskát, ilyen is van.